CAS LEMON FITNESS – OFERTA

  • KURS OBSŁUGI URZĄDZEŃ MOBILNYCH (40 godzin) – KOMPUTER TELEFON KOMÓRKOWY TABLET etc. uczestnicy nabędą swobodę stosowania urządzeń mobilnych w życiu codziennym
  • KURS ZDROWEGO STYLU ŻYCIA (40 godzin) – cykl tematycznych wykładów odżywianie, dietetyka, diabetyka.
  • KURS „PIĘKNA JA” (50 godzin) – zajęcia z doskonalenia i stylizacji wizerunku seniora, pozwalający na międzypokoleniową integrację i edukację.  Zawiera zajęcia wizażu i elementów plastycznych ubioru.
  • KURS FLORYSTYCZNY (50 godzin) – uczestnicy poznają pielęgnację kwiatów i roślin doniczkowych oraz ich zastosowanie do samodzielnego układania z elementami stylizacji wnętrz.
  • KURS OGRODNICZY (50 godzin) – uczestnicy poznają sposoby wykonywania i pielęgnowania ogrodu metodą organiczną oraz przekonają się jaką satysfakcję daje uprawianie ziół nie tylko do celów kulinarnych.
  • WARSZTATY nt. BUDŻETU OBYWATELSKIEGO (30 godzin) – spotkania seniorów, którzy swoją aktywnością i doświadczeniem stworzą wspólny interes poprzez kreowanie lokalnych liderów oraz budowanie tożsamości lokalnej.
  • KURS AUTOMASAŻU (40 godzin) – nauka samodzielnego masażu, trening skupiony na wzmocnieniu mięśni biorących udział w stabilizacji kręgosłupa, będący niezbędną profilaktyką w dbałości o prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Zajęcia minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie, jednocześnie ucząc prawidłowych nawyków ruchowych.
  • ĆWICZENIA „AKTYWNY SENIOR” (40 godzin)
  • NORDIG WALKING (40 godzin) – aktywność fizyczna, która jest formą rehabilitacji, opartą na technice fizjologicznego marszu angażującą mięśnie, które przy standardowym chodzie nie są używane, dzięki zastosowaniu specjalnie zaprojektowanych kijków, które służą do odpychania się od podłoża.
  • ĆWICZENIA MENTALNE (70 godzin) – Są to spokojne formy aktywności ruchowej, do której można zaliczyć jogę, pilates, zdrowy kręgosłup, stretching. Treningi te łączą w sobie ćwiczenia oddechowe z ćwiczeniami fizycznymi, które nie tylko usprawnią nasze ciała i umysł, a przede wszystkim kształtują dobre nawyki – wzmacniają, stabilizują, rozciągają i uelastyczniają, dodają energii, uspakajają, ułatwiają skupienie i uciszenie umysłu. Dzięki zastosowaniu wszystkich wyżej wymienionych form Seniorzy nie tylko polepszą sprawność, ale również nabędą umiejętność relaksu wewnętrznego.
  • ZAJĘCIA RUCHOWE OGÓLNOROZWOJOWE (50 godzin) – jest to trening składający się z ćwiczeń imitujących ruchy z życia codziennego, mających usprawnić ciało, poprawić funkcjonowanie układu krążenia i wydolności organizmu. Na tych zajęciach wykonywane są ogólnorozwojowe zestawy ćwiczeń, które uruchamiają mięśnie całego ciała łącznie z mięśniami głębokimi. Zaletą tego treningu jest przede wszystkim wzmacnianie „core” – czyli gorsetu mięśniowego, który odpowiada za odciążenie kręgosłupa. Poprzez regularne wykonywanie tych ćwiczeń nastąpi poprawa kondycji i siły, lepsza postawę, zwiększy się zakres ruchów oraz wysmukli się sylwetka. Nie wspominając o poprawie samopoczucia. Na zajęciach używamy różnorodnego sprzętu typu: rozpoczynając od mat, poprzez stepy, BOSU, piłki, gumy, hantelki, kettlebells oraz sztangi. Trening zakończony stretchingiem.
  • BASEN – AQUA AEROBIC (90 godzin) – zajęcia te nie obciążają kręgosłupa i stawów. Są zalecane szczególnie dla seniorów, ponieważ w wodzie łatwiejsze jest wykonywanie ćwiczeń z uwagi na wyporność wody.
  • KURS PŁYWANIA (40 godzin)

KAWIARENKA SENIORA CZYNNA

PONIEDZIAŁKI – PIĄTKI 10:00 – 14:00

WESPRZYJ NASZĄ FUNDACJĘ!

Tylko dzięki Twojemu wsparciu możemy pomagać osobom starszym i osobom z niepełnosprawnością.

Przekaż darowiznę na konto w mBank:

45 1140 2004 0000 3402 7588 1616